Det blir nog inte de där toamöblerna från Ellos. Kommer nog att använda oss av ikeas köksskåp istället. Duvbo är riktigt fina.
Sen såg jag att det fanns typ Wallies på IKEA. Måste nog inhandla. Till toan har jag tänkt att göra en hög smal spegel, kanske ska man lägga på en sådan här dekoration på den?!

Mycket häftigt!!
Nu vaknar sötis! Måste gå!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar