06 juli 2007

Pyssel

Jag och lillan har pysslat lite idag.
Fick en fin Boda Nova vas då vi gifte oss. Den kom i en cylinderformad kartong. Hittade kartongen och kom på att man kanske kan göra nåt fint av den. Så det gjorde jag. Tog lite sidenband, tapet, scrappapper och blomdekorationer och vips så blev det riktigt bra! Se bara!

Före




Efter


Ibland sitter det bara! :-)

Inga kommentarer: