04 juli 2007

Trasig...


Dataskärmen har blivit paj! Jag städade idag och flyttade datorn och kabong så var det bara blått och grönt som funkade på skärmen. Så nu blir det inköp av plattskärm. Älskling sa: VArför ska du ha allting nytt? Då replikerade jag: Varför ska du ha allting gammalt, som mig till exempel. ;-) Jag är ju trots allt två år äldre än honom.

Kanske denna....?


Jo men såklart måste vi ha en ny plattskärm. Den gamla passar ju inte alls in i vår hypermoderna övervåning med platt-tv och surround. Dessutom håller jag ju på i Photoshop ganska mycket vilket innebär att jag behöver en bra skärm. Inte en som är åtta år gammal och inte visar rött.

Detta innebär ju antagligen att det inte blir nåt köp av badrumsmöbler just nu. Eftersom att Billy ska flytta in nästa vecka. Han ska bo under trappan. Han kommer att sluuuuuka sånt som vi har runt hela huset nu. Jag längtar som ett tok tills han äntligen är här.

Frågan är ju bara vilken av dörrarna man ska välja....

Stommen kommer att vara vit iallafall.


------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon ska jag sätta i lite tokblonda slingor i mitt nyfärgade mörkbruna hår. Måste ju förbereda inför bröllopet den 14:e. På måndag åker vi till min älskade vän H och hennes familj i Östersund. Det ska bli så kul att träffa dem. Det var ett tag sedan.

Vi var på BVC med lillan igår. 4372 g och 55 cm. Hon växer som det knakar och har nu börjat använda vissa plagg i strlk 62. Tänk att hon hade 48 för två månader sedan! Tokigt!

Nej nu är det dags att sova.

Förresten! Jag håller ju på att forma kroppen lite. Har ju lovat mig själv att inte bli en sån ddär tråkig ful morsa som går runt i träningsbrallor för att inget annat passar. Nej, jag ska bli en hot mama. Det går framåt iaf. 5 cm har jag tappat på midjan på två veckor. Hur gör jag? Promererar, promenerar och promenerar ännu mer.
Fasen vad duktig jag är!!!

Natti natt!

Inga kommentarer: