Hej.
Jag har nästan ingen röst. Jag raspar mest. Men jag har fått min nya telefon så jag är glad ändå. imorrn är jag nog hemma. Ingen bra idé då jobbet går ut på att tala med folk i telefonen hela dagen. Det funkar liksom inte. På lördag är det festdags i huvudstaden. Det ska bli spännande.
punkt. slut.
17 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
har du blivit frisk? Jag yrar här och önskar att jag slapp helt den här jobbiga yrseln. kram.
Ursäka, fröken Fåfäng, tala för dig själv. Jag skulle aldrig utätta mina fötter för liknande behandling. Kanske för att jag lär mig av andras misstag? Haha!
Skicka en kommentar