Redan tillbaka, det trodde ni inte va?
Klockan är Idoltid och jag sitter här med mina nya stövlar på mig (och morgonrock.. snyggt värre) Allt för att de ska kännas bra till den stora Folksamfesten i Stockholm nästa helg.
Jag har ambitionen att vara vrålsnygg. Då krävs STORA förberedelser.

För att hippa på min output (oj vilka coola ord det kom här då..) så beställde jag igår en Nokia 6220 classic. (Men herregud. Man undrar ju vad katten släpat in på Idol.. HAHHAAHA, ibland kan man svimma av skratt. Och förlägenhet.) I den (telefonen alltså) finns allt man kan önska sig. en bra kamera. Om man vill fånga stunden. GPS. Om man tappar bort sig (på Folksamfesten? Istället för att ringa hem och fråga vart man är) och så kan man ju lyssna på musika såklart. (äntligen nån som kan sjunga!!!!.. Idol igen)
Klockan är Idoltid och jag sitter här med mina nya stövlar på mig (och morgonrock.. snyggt värre) Allt för att de ska kännas bra till den stora Folksamfesten i Stockholm nästa helg.
Jag har ambitionen att vara vrålsnygg. Då krävs STORA förberedelser.

För att hippa på min output (oj vilka coola ord det kom här då..) så beställde jag igår en Nokia 6220 classic. (Men herregud. Man undrar ju vad katten släpat in på Idol.. HAHHAAHA, ibland kan man svimma av skratt. Och förlägenhet.) I den (telefonen alltså) finns allt man kan önska sig. en bra kamera. Om man vill fånga stunden. GPS. Om man tappar bort sig (på Folksamfesten? Istället för att ringa hem och fråga vart man är) och så kan man ju lyssna på musika såklart. (äntligen nån som kan sjunga!!!!.. Idol igen)
Nej men nu ska jag ta och kika på Tv ordentligt. För övrigt mår jag bra förutom en lite förkylning och är irriterad på att de sänder Top Model 10 och Idol på samma gång. Varför?
2 kommentarer:
vad hipp du är. Höga klackar på stövlarna? Mína har jag haft två-tre gånger sedan ett år tillbaka och efter varje gång, Ont som F----n! Ska man va fin, får man lida lite pin. Snygg mobil, får kolla med dig om den är bra så ska jag också skaffa en likadan. Min håller på att säcka ihop. Hakar upp sig efter varje sms jag skickar. Har den blixt? Min har allt som jag vill ha, men ingen blixt så det är inte alls bra inomhus. Ha det så bra.
tjena fågeljävel ;)alla är en bloggare, eller hur? kul med nytt hus! är numera också husägare men vi har inte "hunnit" (läs: orkat) tapetsera om nånting!
kram från gnuttjäveln
Skicka en kommentar