Jo jag har sågat.. i ett hyllplan som ska sättas upp i köket, sen har jag skruvat. Och det kan jag säga, att jag HATAR att skruva med mejsel. Det är jobbigt, jag blir svettig och arg och det slutar oftast med svordomar och att jag slänger iväg skruvmejseln. Tacka vet jag skruvdragare. Jag ska köpa en som bara är min. Jag har många ggr sagt att jag önskar mig en men aldrig fått en. Syrran däremot, hon fick en förra julen, med motiveringen av mamma att syrran inte har en händig karl som kan skruva saker åt henne. Då blev jag lite avundsjuk. Inte på att hon inte hade en händig karl, utan på att hon faktist fick en skruvdragare. Hade jag haft en idag så hade jag inte behövt bli sådär förbannad och irriterad som bara jag kan bli, sittandes på köksgolvet med halva skallen inne under vasken med magen i vädret. Jag e´int bitter....
Jag har fått rådet att sova med en kudde mellan knäna för att det ska underlätta vid foglossning.
Jag sover med en kudde mellan låren för att de är så feta att de klibbar ihop annars. Det funkar skitbra.
Nu har Jamas stått här och jamat bredvid mig i tio minuter. Jag fattar inte vad han vill.
Kan det vara:
- Gå ut. Igen.
- MAT
- Att jag ska lägga mig i sängen så han kan sova med mig.
Vi är nu redo att bli småbarnsföräldrar. I tisdags köpte vi en kombi. Precis en sån där rolig som jag skrev om tidigare. En svart Saab 9-5 sportkombi (med vectorpaket och 230 hk, för er som bryr er.) Jag gör det. Det är en rolig bil att köra. Jag känner mig cool då jag sitter i den och cool, mina vänner, känner jag mig inte ofta nu för tiden. Så ni kan gissa att den betyder mycket för mig, den där svarta snygga ute på gården.
Jag är en ordmärkare ut i fingerspetsarna. Men i denna blogg ber jag alla som liksom jag (och min syster) blir galen av slarvskrivning om ursäkt. För detta är min plats på webben och där gör jag inte alltid som jag lär och ids definitivt inte korra det jag skrivit. Förlåt igen för alla tarvliga stavfel jag gjort och kommer att göra.
Gonatt!
PS.. nej jag fattar inte heller varför det från börjab är enkelt radavstånd och sen helt plötsligt blir 1,5 radavstånd...?!?! DS
1 kommentar:
Då kan du ju ta en sväng med bilen när du känner dig allt du inte vill känna dig i samband med graviditeten. Vad bra! =)
Skicka en kommentar